sunnuntai 27. toukokuuta 2012

jazzuuu 27.5.2012.klo 2054


No tänään on oo tehny mittän muuta ku ollu koneel ja jutellu Eevizin kaa siin tuli sit semmonen itkukohtaus yhtäkkii mut joo en ala nyt siit kertoo enempää.
Saatte jossain vaihees tietään syyn siihen.  Mut nyt mä en haluu puhuu siit lainkaa ku mul meinaaan taas tul itku ajattelin sitä asiaa<3                                                                                                                                         

  Helouuuu anteeks et mä en oo kirjottanu vähän aikaan.
Ku ei oo tapahtunu mitään erikoist koulus ollu ja eeviz oli meil perjantain yöt me otettin aurinkoo trampoliinil, sit me siivottiin mun vaatekaappi,muit mun huoneen laatikoita , Eeviz leikkas.värjäs mun hiukset.sit me järjesteltiin mun vanhoi kuvii albimiin ja loppu ajan oltiin konnel siihen asti et mentiin nukkuu.Aamul ku me herättin niin otettin eevizin kaa uusi kuvii.oltin koneel,otettin aurinkoo ulkon
Ja sit me lähettin Poriin 5 yli puol 3 siel me sit käytiin vaa heses syömäs,sit me mentiin linkkaasemal oottaa et mun bussi lähti.Loppu illan mä sit oltiin koton vaa koneel.
                                                   

siin on mun uudet hiukset


eeva ja minä <3 =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti