lauantai 4. elokuuta 2012

jazzu 5.8.2012 klo 0:03

heipä hei kaikki

Tuli tässä mieleen et haluatteko te me tehään eevan kaa pelkkä kysymys postaus vai kaveri postaus vai molemmat. Meinaan eeva on tulos meil ensviikol yöks niin voitais tehä vaiks joku videopostaus niist päivistä  ku eeva meil yöt .mitäs ootte semmosest mielt.

Sitten toinen asia meilt pyydettin mielipiteitä ja eeva niit pisti ja sit joku ei tainnu lukee loppuu siit et ne ei kaikkii koske eli nyt sit kysyn et mitä mielipiteitä saa sit kirjottaa ettei joku tuu valittaa. Huom ei koske yleisesti ketään mut oli vaan pakko puuttuu tohon ku eka pyydetään mielipiteitä ja sitk u niit laittaan niin sen jälkeen valitetaan et tämmöstä.

Ja sitten sori kaikil et en oo postannu nyt lähiaikoin ku on ollu niin paljon tekemistä.
Kun ensviikol on viiminen lomaviikko niin haluun vie nauttii siit ennen kun työssäoppiminen alkaa.

Ja haluisin et kertositte jos haluutte jotain toivepostauksii. Toteutetaan niit parhaamme mukaan.

No nyt mä alan kans jakamaan mieli piteitä

1 Mua ärsyttää semmoset ihmiset mitkä on et jos sanon et oon ehkä niitten kaa niin et ne valittaa ku ilmotan etten pysty oleen niin sit ne sanoo et sä lupasit.

2  Mua ärsyttää ihmiset mitkä ei soita mulle muuta ku sillo ku ne tarvii rahaan tai jotain muut

3 Mua ihmiset jotka  ajattelee pelkästään itteensä

4  Mua ärsyttää ihmiset jotka ei hyväksy ihmistä semmosen ku se on

mut ei mul sit oo muuta pistäkään kommenttii ja vastauksiin noihin kysymyksiin. ja noi on sit mun mielipiteitä vaan et ne ei oo tarkotettu kenellekkään erityisesti






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti