perjantai 10. elokuuta 2012

jazzuuuuuuu 10.8.2012 klo 21:25

Eeva siitä on tänään tasan 2 vuot kun me tutustiin
Porin linja-autoasemal ekan koulupäivän jälkeen.
En tie mitä olisin tehny jos en olis tutustunu suhun ja kysyny sult et tieks sä milt laiturilt lähtee      linja-auto Harjavaltaan.
Ja sä vastasit et emmä tie mut onks sul facebookii näit sanoin en ikin unohda.
En oo koskaan katunu et tutustuin suhun ekan päivän  koska muuten mä en olis löytäny niin ihanaa ihmistä ku sä oot.
Sun jutut on ain ihan parhaita
Sun kanssa ei oo koskaan tylsää ja sun kaa saa aina nauraa
ja sä saat mut aina hyvälle tuulelle.

Mä en tie mitä mä tekisin jos sulle joskus tapahtuis jotain koska sä et tie kuinka tärkee sä mul oot.
kiitos et oot ymmärtäny mua ja mun ihme juttui.
Ja 2 vuotta sun kaa samal luokal on parast mitä mul on ikin tapahtunu.
P.S mul ei oo ollu ikin niin parast ystävää ku sä oot.
tykkään sust just sellasen ku sä oot jotel pidä se <3

oot mulle tosi tärkee enkä haluu menettää sua koskaan <3

Ystäväni kultainen. Sua unohda mä koskaan en. Paljon hyviä muistoja. Niitä kiva muistella. Muistan aina sen kun tavattiin. Ilon päivä se. Muistan aina kaikki hauskat jutut. Hauskojahan ne. Muistan aina sinut. Sellaisena kuin olet. Tykkään susta! . <3

tuun aina rakastaa sua oot mun paraskaveri
ja meil on ollu meijä hetket ja ne on iha parhait
sunkaa aina kaikkee hulluu teen
en sua ikin unohdaaaaa



Sä oot niin ihana niin kaunis niin tärkee ja kaiken lisäks niiin rakas ja ketään muuta ei voi löytää mistään.Ja jos sulle tapahtuis jotai niin mulla ei ois enää elämää ilman sua koska OOT NIIN TÄRKEE JA MIELETTÖMÄN RAKAS!!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti