torstai 6. syyskuuta 2012

Eeviz 6.9.2012 klo. 16.35

Eli jälleen tuli mieleen asioita joita vois tääl kertoo. Eli tää on:

MIELIPITEITÄ OSA 2

1. Mua ärsyttää se ku jotku tyypit ottaa ihkudaa poika/tyttöystävänsä kanssa MILJOONA pusukuvaa. Ketä kiinnostaa nähdä ku tyypit nuolee? Miks niit pitää laittaa miljoona facebookkii? Kyl mä yhden viel ymmärtäisin mut ku niit pitää lisätä nii helvetin monta... Mua ei ainakaa kiinnostaa kattoo facest kuvii mis on tyyppien nenät lytys ja ja kieli toisen kurkus
2. Mä inhoon One piecejä ja muita sen tapasia "potkupukuja". Hei oikeesti vauvaikä meni jo ajat sitte. Ja joo mun äitillä on ollu sellanen yövaatteena -90 luvul -__-
3. Mua ärsyttää ihmiset jotka valittaa mulle facebookis turhista tilapäivityksistä ja sit ite lisää niitä yhdeksänsataatuhattayhdeksänsataayhdeksänkymmentäyhdeksän päivässä.
4. Ärsyttää ihmiset jotka valittaa näistä mun mielipiteistä vaikka nimenomaa NÄÄ ON MUN MIELIPITEITÄ. Muut saa olla ihan mitä mieltä vaan.

Ja näin =) Mutta siis tosiaan huomenna Jasminalle ja lauantaina Traconii ja sit sunnuntaina viel Jasminalla. Eli postauksia luvassa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti