maanantai 14. toukokuuta 2012

Eeviz 14.5.2012 klo. 20.51

Tulin syömästä takas ja teen nopeen postauksen.
Vähän täs viel muokkailin ulkoasuuki =)
Ja sit täytyy ny viel mainita et jouduin teippaa näiden uusien farkkujen napin, ku mul on joku älyttömän paha allergia =S Mikäs siin etten pysty pitää mitään koruja melkei =S Yks päivä kaula tuli saakelin kipeeks ku pidin yhtä kaulakoruu kaulas =( Ei oo kivaa. Mut toisaalta ihan sama mulle. Kaikki tuntuu nykysin olevan iha sama =D Ihan oikeesti joku kysyy jotain vastaan ihan sama. Kaikki asiat on mulle ihan sama. Tosi järkevän kuulosia lauseita xD Ja toivon muutenki ettei mul ois kauheesti mitään kirjotushäröjä. Ku en oo kyl mikään ihan paras kirjottaja. Enkä jaksa lukee näit tekstei uusiks. Et jos huomaatte virheitä nii kommentoikaa vaa. Mä yritän niitä sit korjailla.
Sain jo idean muute et minkälaisen tekstin teen huomenna ;) Kerron kaikkii nikkei eri osotteisiin ;) Pääsette kyttää mun kuvii ja sillee ;D Mun oli nyt tarkotus tehdä ihan nopee lyhyt postaus, mut tää onki vähä venähtäny xD No eipä se kai ainakaa negatiivista voi olla =D Mietein hetken kirjotetaanko toi negatiivista vai negatiivistä xD Joo tiiän kerron kaikki tooooosi tärkeet asiat tääl kuten just ton mitä mietein tost kirjotuksesta.
Mut näin. Täs alkaa ihmiset jo pian saada vähän selvää millanen ihminen mä oikeestaan olen =D En sit tiiä onko saanu posittivisen vai negatiivisen kuvan =D Mut kiltit jatkakaa lukemista. Edes Jazzun tekstei. Otsikosta näkee ( no shit Sherlock) kumpi on kirjottanu minkäki tekstin. Välillä me saatetaan tosin tehdä yhdessäki tekstei... Mitähän hemmettiä mä taas selitän? No tälläsii perus selityksii mil ei oo mitään tarkotusta. Tätä ei oikeesti jaksa kukaan lukee xD
Kylläpä nyt taas tekstiä tulee ;D Yleensä ei tuu juurikaan lainkaan. Olipas tyhmän kuulonen lause xD Ja miks mä takerrun johonki tollasiin pikku seikkoihin joilla ei oo mitään merkitystä?
Onko jollain muute toiveita mistä/mitä tänne kirjottasin? Nyt siis jatkossa. Voin vaikka tehdä jonku videon tai jotai. Tai sit voin tehdä jonkun oman top 20 biisilistan ;D Täytyy kattoo mitä Jazzu haluu kirjotella. Nyt se kirjottelee mulle mesessä =) Se on mun paras ystävä ja mä voin kertoo sille kaikesta. Vaikka kyl sain vasta perjantaina avauduttuu kunnolla. Toisaalta, en ollu puhunu kenellekkää niistä asioista mistä Jazzulle puhuin. Oli ylättävän helpottavaa puhua sellasistaki asioista mitkä on vaivannu mua siitä lähtien ku menin ala-asteen ensimmäiselle =D Mä en vaan oo pystyny puhuu joistaki asioista kenellekkään. Jazzulle mä oon nyt alkanu avautuu ku oon ruvennu miettii et tarvisinko jotai apuu... Mut tätä menoo en tarvi =) Jazzu on hyvä kuuntelija ja se tukee mua oli tilanne mikä tahansa =) <3 Välillä mä mietin et miten mä korvaisin tän kaiken sille. Mut luultavasti Jasminalle riittää vaan se et mä kuuntelen sillon ku on tarve. Mut meil on kyl ykköseltä asti ollu sellanen rooli et mä itken ja Jasmina lohduttaa =D Mut sellasta se elämä on. Yks on itkupilli toinen on lohduttaja =)
Nyt mä kattelen huomisen salkkareita =D Mul on tapana kattoo (vaikkei kovin laillisesti ;) ) youtubesta päivä aikasempaa salkkarit. Sillee tietää hyvin ennen muita mitä on tapahtunu.
Mulla tällee aiheet heittää asiasta kolmanteen. Ja teksti taas vähä venähti. Eikä täs ees oo mitään järkevää =D Mut siis toiveita postauksista voi laittaa kommentteihi =) Ideot on enemmän ku tervetulleita =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti