maanantai 14. toukokuuta 2012

Eeviz 14.5.2012 klo. 20.04

Niinku Jazzu tos jo mainitti tosta koulumatkatuesta nii tänään tosiaan ollaan säädetty sen kaa koko päivä. Kaikkii lomakkeiden täyttöö. Ja kaiken lisäks mul se oli turhaa ku oli viel latauskertoja jäljellä. Mut no ei se mitää tulipahan kortti ladattuu. Mun ois kumminki tarvinu se tällä viikolla ladata.
Nyt koulun jälkeen en oo muutaku lagittanu koneella. Ja kattony nordic tv:stä nälkäpelii (taas xD ). Huomennakaa ei kai mitää ihmeempää eli tänne tulos huomennaki tekstii =) Ainaki mun osalta.
Nyt mul on ollu kauhee miettiminen et oonks jotenki sekopää... ADHD mul vois ainaki olla.... Sitä oon miettiny jo pari vuotta xD Tai sit jos mul tosiaan on toi kaksisuuntainen mielialahäiriö.... xD Kirjotin aluks kasimielinen suuntautumishäiriö xDD Mut joo ihan sama vaikka oisin iha sekopää... Ku kaikki mitää mua muutenki iha hulluna ja niin pois päin eli ei mitään väliä.
Mut mul oli tänään ekaa kertaa päällä ne uudet farkut mitkä ostin lauantaina. Nää on iha älyttömän mukavat, vaikka mun muodot näissä korostuuki aika tavalla. Mut minkäs sille voi jos on Kim Kardashian lantio ;) Ja mul on muutenki vyötärö aika kapee. Maha kyl liian iso. Mut jos oisin laiha nii mul ois just sellanen body ku Kardashianilla ;D
Ja sit mul muute oli se tiara päässä. Mult kysyttiinki tänään miks mul on tiara ja mä vastasin "Koska oon prinsessa". Mut oikeesti käytän noita mun tiaroja (mul on nyt kaks) siks ku niil saa huomioo. Ja sillon ku saa huomioo tunnen oloni kauniiks. Joo tää on tosi outoo mut ei sil voi mitää =D Tänäänki menin iltapäivällä bussiin nii _kaikki_ jotka bussis oli katto mua ja mun tiaraa. Kaks kyl nauroki mut en oo varma nauroko ne just mua =) Eli niil ei oo mitään välii. En voi sil mitään et haluun ees vähän jotai huomioo ku en muuten sitä saa. Sen takii oon aika kova ääninenki ku yläasteella yritin saada ees jotain huomioo ku kaikki kohteli mua ku ilmaa. Ja se on sit jääny jotenki päälle.
Ohhoh. Tästähän pitkä tulee =D No jatketaan nyt ku vauhtiin pääsin =D Ku en takaa et jatkos tulee olee näin pitkii postauksii =D Mut ei sitä tiiä. Tänne on tosi rentouttavaa purkaa ajatuksii =) Ja ku tiiän ettei tätä moni lue nii se on iha sama mitä tänne kirjottaa =D
Mut nyt voisin vähä purkaa stressiä =D Eli siis oon elintarvike alan toisella. Ja mun on ollu nyt tarkotus et käyn elintarvike- ja leipomopuolen. Nyt sit en tiiä ku opettaja on vähä sekottanu mua et missä oon ens vuoden. Ku aluks piti olla kolme vuotta elintarvikkeel vuosi leipomos. Mut nyt sit oonki vissii ens vuonna jo leipomossa. Mun piti käydä tänään kysymässä et miten asia nyt menee, mut ei ollu opettaja lainkaan paikalla tänään. Joten nyt sit edelleen vähän auki et missä mä oon ens vuonna. Mut en anna sen häiritä =D Toi on pieni huolen aihe. Ku nyt pitäs niinku saada hyvii koe numeroita mut en oo mikään kauheen innokas pänttääjä =D Mul ei jää asiat mieleen vaikka miten yrittäisin. Ja sit ku meil on englanninkuuntelu koe jossai vaihees. Tänäänki ku oli niin helppo sana ku "that" mä lausuin sen "dad" tai oikeestaan jos kirjotettas silleeku lausutaan nii ois ollu "däd". Mut onko sillä nyt mitään merkitystä? Ja muitaki kokeita on tulossa. Ja sit ku kesäloma alkaa mul alkaa kesätyö. Mut onneks on iha hyvä paikka ja koko kesän nii tulee rahaaki ihan kiitettävästi =) Ja kyl mä siin ehdin olla kavereiden kaa ja sillee jos vaa jaksan =D Työssäoppimisen jälkee en jaksanu tehdä mitää kyl... Mut onhan noit viikonloppuja ja kyl sit ku tottuu siihen työrytmiin nii jaksaa varmaan iltasinki vähä enemmän =)
Mun pitäs mennä varmaan syömään.... Mut en mä jaksa xD Mikähän nyt on ku ei Eeva jaksa syödä?
Mun tekis kyl mieli viel kirjottaa, mut kai mun täytyy jättää joitai asioita ens postaukseen. Jos sais vaikka aikaseks yhtä pitkän. Mut nyt vielä kuva tän päivän hiuksista xD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti