maanantai 14. toukokuuta 2012

jazzu 14.5.2012 klo 19:30

nyt mä voisin kertoo teil mun päivästä
Eli  mä olin koulus ja siel oli  tylsää me päästiin hiukan ennen 3.
Ainiin mä jouduin säätää monta kertaa koulus koulumatkatuen takii mut sain sit lopulta sen niin pääsen kulkee vie kouluu vie ennen ku kesäloma alkaa. Koulussa meil oli eka enkkuu 2h se oli tosi tylsää  ja sit oli matikkaa 3h ja sit me mentiin käymään jossain yrityspalvelu enteris mis oli joku mies selitti meil jostain yrityksen perustamisesta se oli tosi tylsä aihe mä melkeen nukuin siel.
Sitku me päästiin sielt enteristä niin mun kaveri heitti mut linkkapysäkil et sain lnjaauton pysähtymään.
Sen jälkee eeviz pistä mul viestii et voin soittaa sil jos haluun ja sit me puhutiin melkee koko loppu bussimatka puhelimes.
Sitte ku tulin kotiin niin söin ja menin tietokoneel dataa ja n.puol 6 iskä tuli hakeem ua ja mun pikkusiskoo maastojuoksuihin.Ja tulin äsken kotiin ja nyt oon vaa loppu illan koneel.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti