perjantai 18. toukokuuta 2012

jazzuuuu 18.5.2012 20:54

Keskiviikkona Eini oli meil yöt ja me pelattin korttii koko illan. Helou kaikille lukioilla eilen mä en kirjottanu mitään blogiin koska olin Einillä yöt ja me kokattin sen kaa appelssiiniriisiä mitä mä en kyl syöny sitä.Ei me sit oikee muuta tehty Einin kaa ku pakattin sen tavaroita laatikoihin ku se muuttaa kesäl pois Harjavallasta.Tänään olin Einin kaa shoppailemas poris.Lähettin Aamul 9:32 junal Poriin.
Poris me käytiin eka sinooperis ku Einin tarvi hakee sielt jotain.Sen jälkeen me käytiin vapikses ku mä kävin ostamas sen valokuva albumin sielt.Sit me mentiin sen jälkee käymää glitter ja sielt mä ostin hiuspinnei ja hiuspannan.Glitteristä me mentiin toiseen korukauppaan ku Eini halus tietyt korvikset sielt.Sitku me oltiin shoppailtu niin me mentiin syömää Raxiin.Sielt me mentiin käymää hyllymeren kirpputoril.Kirpputorilta me sit mentiin junaasemal odottaa et juna lähti sitmä huomasin et me meil oli yli tunti aikaa ennen ku junal lähteen niin mentiin sisäl odottaa sit mä näin siel kaakaokoneen ja ostin sit kaakaota ja Eini osti mustikkateetä.Sit toisel kerral ku menin hakee sitä kaakaoo niin mä ihmettelin mihin se kuppi jäi ja pelästyin ihan helvetisti ku se kuppi yhtäkkii tippu sielt koneest.Einil meni hermot muhun ku mä hoin koko ajan "hienot on systeemit"Ku mä hain sitä kaakoo.No sitku juna tuli niin lähettin valtoihin junal.
Kun juna oli vallois niin mun kaveri kävi nostamasssa rahaa ku me käytiin hakemas sen paketti postista sen jälkeenj  tultiin meil ja sit mun kaveri lähti kotiin ja mä jäin yksin kotiin mun pikkusiskon ja sen kaverin kaa.Sit mä sain idean ku ostit valokuva albumin vapiksesta et mä laitan mun kaikki kuvat siihen sit mä menin ettimään mun vanhoi kuvii alakerrast ja aloin laittaa niit siihen albumiin sit mul meni kiinnostus ja mä lopetin ja aloin dataamaan vaa koneel ja oon luultavasti koneel koko loppuillan.
 siin oli varmaa suurinpiirtein mun 2 päivää toivottavasti tykkäsitte .

Ja täs on kuvii mun ostoksista noi kirjat mä sain mun kaverilt synttärilahjaks 3 sitä ei löytyny niin mun kaveri lupas kyl tilat mul sen.












8 kommenttia:

  1. Hyvä oli,mmut olin aika pettyny ettei videopostaus tälläkä kertaa :\\\

    VastaaPoista
  2. teen viimeistään maantain videopostauksen mun päiväst ku meen kouluu jos kameras kestää akku vaa mut bussis mä en voi kuvata muuten voin

    VastaaPoista
  3. Ihan kiva ulkoasu on, mutta ainoa miinus että tekstiä on vaikeampi lukea kun tekstin takana on kuva. :)

    VastaaPoista
  4. okeieie eli sitä pitäis muokata minkä värist ton tekstin pitääis ol

    VastaaPoista
  5. Eieiei. Ensinnäki tää ulkoasu on aivan kauhea. Ei saa tekstistä mitään selvää, ku tuo tausta on tuommonen. Toiseksi, teksti on tönkköstä. "Sit me mentiin sen jälkee käymää glitter ja sielt mä ostin hiuspinnei ja hiuspannan.Glitteristä me mentiin toiseen korukauppaan ku Eini halus tietyt korvikset sielt." Ei kukaan jaksa lukea tuommosta. "..sitten me mentiin sinne ja sitten me tultiin sieltä ja sitten me lähdettiin pois." Ei näin. Laita tekstit osiin, ja jos sulla on kuva, nii lisää se heti sitä käsittelevän tekstin perään. :) Pikkuhiljaa hyvä tulee. :)

    VastaaPoista