maanantai 21. toukokuuta 2012

jazzuuuu 21.5.2012 klo 19.13

Hellouu kaikil  blogin  lukioille.   Siellä  on ihana ilma ulkona.
Mä pääsin koulusta joskus 15 vailla  3 koulusta. Ja eeviz ei ehtinyt bussiin niin se jäi mun kans poriin ja
me käytiin vapaa valinnast ostamas mul hiusväri ku eeviz lupasi värjätä ja leikata mun hiukset viikonloppun ku se tulee meil yöksi. sen jälkeen ku oltiin ostettu se hiusväri  mulle  niin  me mentiin linkkaasemal odottaa et bussit lähteen siin me sit juteltiin kaikkee mukavii ennen ku eevizin bussi tuli ja mä jäin yksin odottaa et mun bussi tulis. Kun olin bussis niin eeva pisti viestii et sil on tylsää niin soitin sil ja me puhuttiin koko linkkamatka puhelimes ja siin puhelussa ei ollu mitään järkee .Ja puol 5 aikaa  Olin ite Harjavallas Sit mä kävelin kotiin ja puhuin mun kaverin kaa puhelimes sit olin koton ja lähin kattoo mun pikkusiskon maastojuoksui  Ja nyt tulin kotiin. Ja oon luultavasti koneel koko loppuillan ei mul muut toivottavasti tykkäsitte





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti