tiistai 15. toukokuuta 2012

Jazzuuuu 15.5.2012 klo 16:47

mäki oon nyt koton jo ku ehdein 3 bussii koulus oli ihan jees en saanu mitään matikan tunnil aikaseks ku mä kyttäsin jätkii ikkunas koko ajan.sitten ku meil loppu matikan tunti niin käveltiin tarkotuksel takaoven kaut syömää.Sit meil oli äidinkieltä siel meil oli powerpoint esityksii jonka aikana meinasin nukahtaa.ja nyt oon vaa loppu illan koton luultavasti oon koneel.Siin tais ol tärkemmät mut joo mäki voin tehä seuraavaks postauksen mun kaikista nikeistä niin pääsettä kyttää mua joka paikkaa.AINIIIIN en oo vie kertonu et huomen on tän viikon viimenen koulupäivä ja me menään kouluu vast puol 10
Eli perjantai on vapaa ja sillon voisin vaiks kuvata jonkun postauksen minkä haluisitte et toteutan
eli pistäkääpä kommenttii mitä haluatte et teen seuraavaks. Mut eipä mul muut ollu ainii ollaan naurettu eevizin kaa koko pävä




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti