tiistai 15. toukokuuta 2012

jazzuuuu 16.5.2012 klo 7:33

no huomenta kaikille blogin lukioille teen nyt jo postauksen koska en oo varma pääsenkö koneel koulun jälkee.ainiin mä meen tänään vast puol 10 kouluuuuu.
Tänään on viiminen koulupäivä täl viikol.Meil on tänään terveystietoo ja yrityspaskaa eli tylsä päivä tulos mut onneks eeviz on koulus niin saa pitää hauskaa sen kaa.
Ja me anetaan tänään mein opettajal jäähyväislahja mein luokan kaa ku se lopettaa ensviikol työt
Eli vähä haikeet oon fiilikset ku se on ollu paras opettaja  ja nyt se lähtee pois eikä opeta mua enää ens vuon.Mun ensvuodesta tulee niin paska ku eevizi lähtee kans pois mun luokalta eli mä oon yksin ensvuoden.
mut hei kommenttia saa pistäääää ja laittakaa niit toive postauksii mitä haluutte et mä teen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti