sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Eeviz 10.6.2012 klo. 20.59

Joo en oo piiiitkään aikaan kirjottanu tänne mitää. Ei oo ollu fiilistä. Ei oo kyl vielkää. Kauhee angsti. Itkin tos just vajaa vartti sit... Joo eikä sit enempää mun angstista koska ketään ei kiinnosta ;__; ITKUPARKUANGST! kinosti. Täs ei oo taas mitään järkee =( Ihan sama. Meen huomenna Jasminalle kahdeks yöks =P Jee! HARJAVALTAAN! Sinne mä kuulun <3 Nii nyt on kesäloma. Mä en oo tehny _mitään_. Eiku oon... Ryypänny, itkeny, angstannu, ryypänny, itkeny, ryypänny, angstannu... No olin mä tos yks päivä Jasminan kaa Poris. Ja tähän mennessä kaikki on päätelly et oon no life- tyyppi ja miettii miks blogin nimessä on LIFE. No se voi vaikka olla Eeviz ja Jazzun Life jos joku niin tykkää... Mut ihan sama mulle. Ja taas toi ihan sama. Jazzu just tos päivällä mulle faces sano et mulle on kaikki ihan sama =D xD No ihan sama antaa olla xD Mua itkettää taas... Vois mennä suihkuun... Siel voi itkee niin paljon ku huvittaa eikä kukaan oo näkees. Paitsi siin on aina se ongelma et onnistun jotenki vetää vettä keuhkoihin xD Jos Janina lukee tän päivityksen nii mul on kalapaita päällä nyt... Kukaan muu ei oikeen tajuu tota juttuu... Mua aina vaan angstittaa entistä enemmän ku tajuun et on kalapaita pääl. Siit ei oo hyvii muisttoi. Tai no jos jonkun mielestä se on hyvä muisto et vuonna 2010 luokkaretkellä laivalla muut pitää hauskaa ja mä itken hytissä yksin... Iha sama... Ei mua kiinnosta kirjottaa enää. Ei tätä kumminkaa ketään lue. Ja jos luki alkua nii on lopettanu tohon ITKUPARKUANGST kohtaan... Ja siin on kuva tuosta legendaarisesta kalapaidasta... Ja vattamakkaroista...

1 kommentti: