sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

jazzuuuuu 10.6.2012 klo 14:04

Helouuu taas kaikil  mä voisin täs kertoo vaiks nopeest mun viikonlopusta
Eli perjantaina Johanna oli meil yöt ja me kaikkee kivaa.
Lauantain mä kävin tulkkilan yös Johannan,Josen ja mein äitin kaa
sit me tultiin kotiin niin me syötiin ja sit mä lähin puol 4 lapsenvahdiks ja olin siel 3 asti yöl
sit mä tulin kotiin ja menin nukkumaan ja tänään mä oon vaa koneel ja huomen eeva tulee meil 2 yöks no ei mul ollu mitään muut asiaaaaa pistäkää sitä kommenttii ja kysymyksiä yhteen postaukseen

2 kommenttia:

  1. jazzu laita tänne jotain omaa kommenttii sun päivästä muuta ku luettelet mitä oot tehny esim. kerrot mil pääl olit tai jotain hauskoja yksityis kohtia päivästä tai jotain

    VastaaPoista
  2. juuh samaa mieltä lisää tähän enemmän omii mielipiteitä, mut muuten hyvä

    VastaaPoista