sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Eeviz 29.7.2012 klo.19.11

Hups... Ei me sit eilen lisättykkää kuvii... Mut tänään tulee kuvii. Ja niis Jazzul on sen perjantaina ostama toppi ja mulla on se oranssi mekko... Vaikka mul on siin kuvassa kyl "pikkasen" huono ryhti... No ei se mitää... =P

Eli siis tänään me Jazzun kaa oltii taas Poris =D Ei siel ollu kauheen moni liike auki eli ei kamalasti shoppailtu mut ostin mä yhden eyelinerin =P Mutta siis ihana ilma ollu nyt koko viikonlopun =) Voin jopa sanoo et melkein paloin eilen =D Ja nyt ku rupesin kattoo mun käsivarsia niin totesin itelleni et oonki palanu... Yöllä ukkostiki... Kaikki kirjotti faces siitä kuinka paljon ukkosti ja Jazzu sano aamulla et se ollu nukkunu kunnolla sen takii... Mä voin sanoo nukkuneeni niin hyvin etten heränny lainkaan xD Jazzuu oli hyttysetki kiusannu mut mä oon vaa nukkunu tyytyväisenä x)

No mä sit tos missasin mun yhden kaverin 18 wee synttärit =/ ..

Ja joo olin eilen taitava... Lonkeroo join aluks tos ja Jazzun kaa datailtiin. Jazzu joi vaan kokista... Ja sit mä jotain rupesin taas vaihteeks säätää ja löin kyynerpääni kaapin ovenkahvaan ja sain siitä haavan... Verta tuli mukavasti ja vieläki kipee koko kyynerpää xP Mut no aina mul joku paikka on kipeenä xD

Nii ja tossa ku ajalin kotiin päin nii mietein et ku mulle osa vilkutti valoja vaikka mulla oli valot ihan päällä ja sit kauhee miettiminen et onko lamppu palanu tai jotai... Sit mun veli sano et se kattoo sit niit valoja ku ollaan kotona ja mä istuin sit viel autossa ku se meni kattoo niit valoja. Sit se tuli ja sano et ne on iha kunnossa mut edestä päin näyttää niinku mä oisin ollu alasti xD En sit tiiä vilkkuttiko ne kaks sen takii vai oliks siin joku muu syy xD Mut joo huomenna oon näillä näkymin Roosan kaa ja oon yötä varmaan niillä nii varmaan päivitän blogin sit seuraavan kerran tiistaina =P <3 Ja ei nyt saatu viel kysymyspostausta kuvattuu Jazzun kaa mut mä voin kuvata täs joku kerta jos oon yksin kotona nii omat vastaukset ja laittaa sit tänne =) Ja nyt sit niit kuvii =P
 Me <3 xD
 Jazzu uudessa topissaan =)
                                                           
   Ja minä uudessa mekossa

2 kommenttia: