keskiviikko 1. elokuuta 2012

Eeviz 1.8.2012 klo.12.51

Nyt ei oo paljoo kirjotettavaa mut ajattelin silti nyt vähän kertoo mitä oon nyt tehny =)
Eli olin Roosalla yötä maanantaista tiistaihin ja nukuttii teltassa yö. Nukuin tosi hyvin verrattuna siihen et Roosa hereilä koko ajan ku jotai metelii kuulu esim. kissat alko murisee xD No en tiiä johtuko se vaa siitä et olin väsyny vai oliko siiderillä osuutta asiaan xD En heränny kertaakaa yön aikana. Mikä on tosi outoo ku yleensä mä herään vähintään kolme kertaa =P Nyt viime yönä näin tosi erikoista unta. Siin koulu alko, koulu tarjos kaikille heseateriat ja siel oli sellasii tyyppei kans mitkä on ollu mun kaa peruskoulussa samaan aikaan. Sit myöhemmin siin unes oli hevosia ja poneja ja mun piti vahtii niitä ja ne ei saanu lähtee mihinkää ja jos niit yritti ottaa kiinni ne puri xD Ja sit siin unessa sain allergiakohtauksen ku oon hevosille allerginen. Ja sit unen loppu vaihees yritin tekstata jollekki et tulee auttaa mua mut en pystyny ku käteen sattu. Sit heräsin ja huomasin et olin nukkunu käteni päällä ja se oli ihan puutunu =D Joo sori tää teksti saattaa olla vähän sekava... 
Tänään oon taas Roosan kaa =) 
Nyt sit vähän kuvii ja fiiliksii viel
Eli nyt tän päivän fiilis <3 Tää video on jotenki niin sulonen =D

Ja sit viel kuvii maanantaista ja tiistaista... xD Joo sori känni kuvii xD

 Nää plus karpalo lonkero
 Rakkaus <3 Vadelma minttu <3
 Fiilis aamulla
Ja sain Roosalta tollasen kivan korupakkauksen. Siin sai tehsä itte korut. Mul oli onneks sopivasti pieniä twilight kuvia mitkä sopi noihin <3

2 kommenttia:

  1. OMG onpa hienoi korui :D tieks mist noi korupohjat o ostettu?hha ja hauska uni sul xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos =D En tiiä mistä on ostettu mut jos oikein muistan oon joskus ton tapasia nähnyt Porin Sokoksessa. Juu mun unet on aina vähä erikoisii xD

      Poista