lauantai 22. syyskuuta 2012

Eeviz 23.9.2012 klo. 1.42

Eli en oo viel kertaaaknan tehny mitään käänni pävitystä. Eli nyt on sit sen vuotro. Yeitän saada selvää tekstii mut jos ei tuu tulkkaan huomenna jos tajuun xD
Eli olin kahden mun kaveri  kaa joiden kanssa aina yläaste aiikoina olin juomas ja tuntu tosi kivalta vaa olla kolmestaan =) Mä join kotona alkus yhden lonketron ja sit hain kaupast six packin ja join siit viis ja sit sain mun toiselta kaverilta yhden siiderin =) Eli mun kokoon nähden ihan hvyäs kunnos xD Hammasharjakaa ei pysyny äskö kädes xD Ja mul oli tosi hauskaa pitkästä aikaa täs porukas. En kauheestoi oo nyt hengannu mun vanhojen kavereiden kaa. RTai oikeestaa oon nyt vaa hengannu jazzun kaa ... Ja nyt sit pöäti n daada itteni vähä ulos neljön seinön sisältä,. Saa nähdä mikä olo huomenna on. Äiti sano ku lähdin et saan tulla kännissä kotiin mut en saa kontata kotiin. No kai seiniin nojailu hyvöksytänä? Ja nyt mä viel lisää n vähä kuvii ku otin tänään





tai otin mä tos känni reissulki mut ne kuvat tulee varmaan huomenna, jos muistann lisätä =)

1 kommentti:

  1. Ootko Eeviz koskaan miettiny suoristaa noita sun hiuksia, tai leikata ne erilailla?
    Noi näyttää aina semmoselta itseleikatulta, ei pahalla mut ne on "lapselliset".

    VastaaPoista