lauantai 15. syyskuuta 2012

jazzzuuu 15.9.2012 klo 11:44

teen nyt tän eevan antaman haaste jutun eli 100 totuutta musta.
en haasta ketään.

1. MInulla on paras kaveri
2. olen tosi lyhyt
3.. olen amiksen 3 luokal
4. asun pienessä käpykylässä nimeltään Harjavalta
5. oon riippuvainen facebookista
6.  pidän possuista
7.olen 19v
8. Selitän aina käsillä huitoen
9. en polta enkä juo
10.  Lempijuomani on coca cola
11. olen herkkä ihminen ja itken pienistä asioista
12. en seurustele
13. lempi väri on sininen ja pinkki ja punanen
14. syön koko ajan
15. Tutustun helposti uusiin ihmisiin
16. olen tosi puhelias paitsi et oudossa seurassa oon hiljaa
17. Jotku ihmiset vihaavat minua vaikkei ne kerro sitä
18. en tee vapaa ajalla muuta kun olen koneella
19. en ole ollu ikinä lentokoneessa
20.  pidän itseni rumana¨
21. pelkään ukkosta ja salamoita
22. minulla on sairaus minkän kanssa pystyn elämään normaalia elämään
23. olin 3v ekan kerran leikkauksessa
24. meinasin kuolla synnytyksessä
25. olen jollekkin ihmisille vaan vara kaveri
26. en ole niin vahva mitä muut minusta luulevat
27. olen tosi nolo ihminen ja siks kaikki kiertävätkin minut kaukaa
28. luulen olevani hauska vaikken ole
29. minun juttujani ei ymmärrä kuin tietyt ihmiset
30. pelkään vaaksiaisia 
31. käärmeet on ällöjä 
32. olen vasen kätinen
33. minulla on 2 sisarusta
34.  kaipaan tällä hetkellä yhtä tiettyä ihmistä
35. minulla on tylsää
36.  minulla ei ole ajokorttia
37. jotku ihmiset vihaavat minua luonteeni takia
38. olen tosi erikoinen ihminenn 
39.  lempi eläimeni on koira, hevonen
40. kaipaan läheisyyttä 
41. olen huono matikassa ja kielissä
42 .minulla on silmälasit jota en käytä
43. minulla ei ole lemmikkieläintä
44. horoskooppini on härkä
45. minulla on kauhea halipula kokoajan
46. lempi vaate kauppani on seppälä
47. olen äänekäs
48. olen lapsellinen joskus
49. olen juonut sytytys nestettä
50. kuljen kouluun bussilla
51. minusti on tehty lehtihaastattelu pienenä
52. .minulla ei ole autoa
53 .valitan usein 
54. en ole ollu ikinä ulkomailla paitsi ruottissa ja tallinassa
55. minulla on nälkä tällä hetkellä
56. koitan olla mukava kaikille ihmisille
57. olen laiska
58. minulla ei ole paljon kavereita kenen kassa olisin vapaa ajalla
59 .nukun koulupäivän jälkeen aina 1-2h päikkärit
58. pidän itseni läskinä
59 .en ole ikinä kattonu yhtään harry potteria enkä taru sormusten herraa
60. olen riippuvainen kännykästä
61. minulla on joskus tosi huono muisti
62. pidän maitosuklaa donitseista
63 .lempiruokani on spagetti ja jauhelihakastike
64. inhoan kaaliruokia
65. olen jäänyt joskus vessaan jumiin
66 .olen saanut jälki-istuntoa koska huusin opettajalle
67. olen ollu luokan ainoa tyttö 
68. minulla on ihmisiä mitkä eivät hyväksy minua semmosena ku oon 
69. harrastin ennen vpk= eli vapaa palokuntaa
70. vanhempani on on eronnut
71. en meikkaa koskaan 
72. minä pelkään esiintymistä 
73. piirrän aina teoria tunnilla sydän mandaloita
74. minulla on kauhea koira kuume
75. teen aina kaikki koulutehtävät viime tipassa viimisinä iltoina
76 .kuuntelin dorka-hittejä joskus 
77 .odotan ensviikonloppua 
78 .en valitse kavereita ulkonäön perusteella vaan luonteen
79. syön tällä hetkellä karkkia
80. en ole ikinä tippunut hevosen selästä
81 .olen ajanut 3 kertaa päin puuta ja saanut kepit kaikilla kerroilla
82.  tykkään laulaa singstaria eevan seurassa
83. laulan kotona mutta lauluääneni on hirveä
84. en osaa tanssia
85. olen äitini näkönen
86.  pidän kirppareista
87 .yleensä ääni kuuluu mut ketään ei näy
88. olen varma ettei näitiä jaksa ketään lukea tai ees kommentoida
89. minulla on vaatteita mitä en käytä
90 .en syö purkkaa
91. en fani tuulia enkä robia
92. minä olen olluttu ala-asteesta asti koulukiusattu
93. olen tälläkin hetkellä tietokoneella
94 .en ollut ikinä baarissa
95. osaan lumilautailla
96 . en juo kahvia
97. nukun aina pörrösukat jaloissa
98.  en syö aamulla ikinä mitään 
99. vihaan kouluaamuisin kun herätyskello  soi 
100.  oli aika vaikea keksiä näitä mut joo täs on nyt 100 totuutta musta

















5 kommenttia:

  1. mikä sairaus sulla on , voisitko kertoa siitä? :(

    VastaaPoista
  2. mulla on synnynnäinen sydänvika mulla on ollu pienenä 4 reikää sydämmessä ja keunkovaltimon ahtauma.'
    jos haluu tarkemmin tietää siit voi mult kysyy lupaan vastata sen mukaan miten vaan pystyn vastamaan

    VastaaPoista
  3. hei vähä kauheeta :( ois kiva jos postaisisit siitä ? :)

    VastaaPoista
  4. Lempiruoka yms. kirjotetaan mun tietääkseni yhteen? :DD ja muutenkin olisi kiva jos panostaisit tohon oikeinkirjoitukseen pikkasen enemmän ja opettelisit käyttämään pisteitä, pilkkuja yms. siellä mihin ne kuuluu :DDD olisi vaan meinaan helpompi lukea näitä tekstejä ... tack så mycket ! :))))

    VastaaPoista
  5. juu lupaan parantaa tapani
    ja voin mä siit joskus kertoo tarkemmin
    huom tää on mun toinen blogi tunnus et oon jazzu sit ketä vastas mut en jaksanu kirjautuu niin vastasin mun toisel käyttäjäl

    VastaaPoista